Ljubljana, 9. marec 2022, on-line delavnica v ŽIVO

8. marec 2022 - razprodano

Vodenje težavnih ljudi

Imate v podjetju posameznike, ki rušijo dobro vzdušje, povzročajo konflikte ali ne opravljajo svojega dela?
In včasih preprosto ne veste več, kako pristopiti?

V praktično vsakem podjetju ali oddelku se srečujemo s posamezniki, ki so na nekaterih področjih zelo dobri, vendar pa imamo zaradi njihovih osebnostnih lastnosti lahko hude težave:

• delo ni opravljeno, ni opravljeno dovolj dobro ali ni opravljeno pravočasno;
• prihaja do nepotrebnih in nekonstruktivnih konfliktov;
• ljudje gredo čez etične meje pri doseganju ciljev;
• z negativnim pristopom uničijo še tako dobro idejo ali željo;
• trosijo negativno energijo in uničujejo vzdušje;
• ne obvladujejo svojih čustev.

Kaj storiti?

Rešitev je preprosta – razumeti je treba, zakaj tako delujejo in na pravi način obvladovati njihove zoprne osebnostne lastnosti.

Zato se nam pridružite na on-line delavnici v živo, kjer boste dobili konkretne nasvete in napotke, kako voditi težavne zaposlene, da boste dosegli, kar želite, in to s čim manj negativnih stranskih učinkov, ki izvirajo iz njihovih osebnostnih lastnosti.

»Odslej bom konflikte poskušala reševati bolje in manj stresno za vse. Od tega dne dalje bom spremenila pristop oziroma način vodenja do določenih sodelavcev. V nekaterih zadevah sem dobila potrditev, da sem na pravi poti. Prijava na izobraževanje je bila prava odločitev.« 

Leonida Hofman, Izvršna direktorica, Terme Banovci 

Kaj boste izvedeli – program online delavnice (od 9.00 do 13.00)

1. Tipi težavnih osebnosti in kako pristopiti do njih?

Kateri so tipi težavnih ljudi, kako se obnašajo, kateri so vzroki za njihovo vedenje in kako ustrezno pristopiti do njih?

  • Agresivnež - skušajo dokazati svoj prav za vsako ceno. Običajno jim to tudi uspe, vendar za ceno slabega vzdušja in izgube dobrih odnosov. Vodjem ustvarjajo veliko težav, ker slabo vplivajo na delovno vzdušje.
  • Nergač - vidijo napake pri vseh, razen pri sebi. Radi prelagajo krivdo ali odgovornost na druge. Vodji ustvarjajo težave, ker se niso pripravljeni soočiti s svojimi pomanjkljivostmi in posledično ne morejo napredovati.
  • Tihi - ko jim kaj ni všeč, utihnejo. Vodjem prinašajo težave, saj je včasih konstruktiven pogovor z njimi pravzaprav nemogoč.
  • Sprejemljivež - se strinjajo v vsem, so izjemno prijetni ljudje… le da pogosto pozabijo na svoje obljube in obveze. Vodjem povzročajo težave zaradi svoje nezanesljivosti.
  • Negativec - zavrnejo vsak predlog, ki ga ima skupina in so prepričani, da nihče ne bi opravil naloge bolje, kot jo oni sami. Vodjem prinašajo kup težav, ker spodbijajo dobre predloge in nasprotujejo vsakršnim spremembam.
  • Pametnjakovič - imajo strašno potrebo po dokazovanju. Vodjem ustvarjajo težave, ko gredo dostikrat čez mejo dobrega okusa.
  • Neodločnež - so izjemno občutljivi. Vodje imajo z njimi težave, saj zelo slabo prenašajo stres in pogosto zadržujejo informacije ter jih ne delijo z drugimi.

2. Strategije in tehnike ravnanja s težavnimi ljudmi

  • Kako razviti svoje sposobnosti poslušanja in priti do ključnih informacij, ki vam bodo omogočile uspešnejše delo z težavnimi sodelavci?
  • Nekateri ljudje vas znajo spraviti čisto ob živce. Imajo dar, da najdejo pri vas »rdeči gumb« in nanj pritisnejo. Kako se lahko temu izognete?
  • Karpmanov dramski trikotnik: z določenimi sodelavci postanemo ujetniki v ponavljajočem se vzorcu, kjer igramo vloge žrtve, preganjalca in reševalca. Kako izstopiti iz tega trikotnika in se rešiti okovov?
  • Niso vedno vsi ljudje težavni. Včasih je težava preprosto v tem, da jih ne razumemo. Koncept Jaz sem v OK, ti si OK vam bo pomagal pri delu s strankami in sodelavci, da jih boste lažje razumeli in delali z njimi.
  • Komunicirate vedno in povsod – tudi če ne govorite. Kaj s svojo neverbalno govorico telesa sporočate prejemniku?
  • Okoliščin ne morete nadzorovati – lahko pa nadzorujete svoje reakcije nanje! Kaj pri tem združuje vodje?
  • Sendvič komunikacija: kako sporočati negativne informacije, da si zagotovite večjo uspešnost in ne užaljenega sodelavca?

3. Konflikti in pristopi za njihovo reševanje

  • Kako nastane konflikt oz. kako se razvije?
  • Cikel konflikta: 5 faz razvoja konflikta.
  • 4 pristopi za reševanje konfliktov.
  • 8 korakov, kako se pravilno spopasti s konfliktom in ga dokončno razrešiti?

Na delavnici boste spoznali, da obnašanje ljudi ni zabetonirano in pogojeno zgolj z njihovo osebnostjo. Pač pa lahko s spremembo našega obnašanja pozitivno vplivamo na obnašanje druge osebe in jo usmerimo v način delovanja, ki prinaša koristi in zmanjšuje težave.

Delavnico bo vodila moderatorka Akademije Panta Rei.

"Vojska ovc, ki jo vodi lev, lahko premaga vojsko levov, ki jo vodi ovca." (afriški pregovor)

»Današnje izobraževanje je bilo zelo zanimivo in zame poučno ter koristno. Menim, da bom nekaj nasvetov lahko uporabila pri svojem vodenju. Na izobraževanjih najbolj cenim pomoč pri konkretnih težavah. Predvsem pa to, da te predavatelji Akademije Panta Rei dobesedno »prisilijo«, da začneš razmišljati v pravo smer.« 

- Veronika Žemlja, DSV Transport d.o.o. 


»
Dobil sem kar veliko koristnih informacij in rešitev za vodenje težavnih sodelavcev. Predavateljica je dobro vodila in razložila problematiko na zanimiv način. Koristila bodo predavanja za pravilen odnos do najtežavnejših sodelavcev v firmi.«

- Leopold Donko, direktor, Farmadent d.o.o.

»Prijava na delavnico se je izkazala za dobro odločitev. V odlično pomoč so praktični primeri in zgodbe ter veliko primerov reševanja konfliktov oziroma vodenja različnih tipov težavnih oseb. Posebej všeč mi je bilo, da ni le teorija, temveč veliko praktičnih primerov. V skupini je bilo zelo dobro vzdušje, pohvalila pa bi tudi pozitiven pristop predavateljice.«

- Damjana Jager, Vodja celjske regije, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica d.v.z.

Termin, prijava

Termini:

- Torek, 8. 3. 2022, od 9.00 do 13.00 - razprodano

- Sreda, 9. 3. 2022, od 9.00 do 13.00

Kje: program bo potekal online v ŽIVO preko Zoom-a.

Cena za udeležbo na delavnici je 167 EUR + DDV. Cena vključuje udeležbo na on-line izobraževanju v živo, gradiva v digitalni obliki in dostop do posnetkov srečanja.

Ne izgubljajte več časa in živcev s težavnimi sodelavci. Pridružite se nam na delavnici!

DA, želim se prijaviti na delavnico!

*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik s seminarja so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu.