The Million Dollar Business

13. - 15. 4. 2018, Hotel Lev Ljubljana

Tridnevni intenzivni tečaj za podjetnike

The Million Dollar Business

"Spremenite svoje podjetje v nepremagljivi stroj, ki uničuje konkurenco in vam prinaša 2 do 5 krat več dobička!"

Ta tridnevni tečaj, ki ga vodita Robert Rolih in Sara Brezigar, je bližnjica do vašega podjetniškega uspeha. 

Prihranil vam bo leta dela, preizkušanja različnih pristopov, učenja na lastnih napakah in vas obvaroval na stotine dragih napak. Vsebuje namreč najboljša podjetniška znanja za razvoj podjetja, ki bo delovalo dobičkonosno in vam prineslo tisti življenjski slog, ki si ga resnično želite.

Program je namenjen podjetnikom in podjetnicam, ki:

  • Imajo odlične izdelke ali storitve, vendar jih velikokrat težko prodajo.
  • Veliko delajo, vendar niso sorazmerno nagrajeni (z zaslužki) za ves ta trud.
  • So akcijsko naravnani in vedo, da ne obstajajo magične palice, ki bi jim prinesle bogastvo čez noč.
  • So pripravljeni sprejeti in poizkusiti nove, inovativne pristope pri svojem marketingu in prodaji (če bi radi še naprej delali stvari na enak način, kot ste jih do zdaj in kot jih počne vaša konkurenca, potem ta dogodek zagotovo ni za vas). 

Program je zastavljen izjemno praktično (beri: nobenega teoretiziranja), tako da boste na njem tri dni delali na svojem podjetju in že takoj zastavili nove pristope za pridobivanje kupcev in višanje dobičkonosnosti.

Pravijo, da denar ne more kupiti sreče. Zagotovo pa lahko reši marsikateri problem! (Robert Rolih)

Tri ključna področja programa

1. Marketing, ki prinaša naval strank

Spoznajte inovativne pristope pri marketingu, o katerih se vaši konkurenci niti ne sanja in pridobivajte stranke hitreje in ceneje kot vaši konkurenti. Postanite samoumevna prva izbira za potencialne stranke. 

  • Najdite svojo »BIG marketing idea« (veliko marketinško idejo), zaradi katere vas bodo stranke videle kot nekaj posebnega v vaši panogi ter vas imele za svojo prvo izbiro. Ta pristop bo naredil revolucijo v vašem podjetju in vaša konkurenca bo postala nerelevantna.
  • Obvladajte 3 načine za podvojitev prometa in dobička svojega podjetja: 1) pridobite več strank 2) dosezite, da te stranke od vas kupujejo bolj pogosto 3) dosezite, da vsakič kupijo od vas več.
  • »Event based marketing« - marketinški pristop, na katerem je temeljila najbolj učinkovita marketinška kampanja, ki jo je zasnoval Robert Rolih (prinesla je 200.000 EUR čistega dobička v dveh tednih).
  • 5 nenavadnih tehnik za pridobivanje strank, ki jih ne uporablja praktično nihče.
  • Skrivnosti marketinških materialov, ki delujejo: kako pripraviti letake, pisma, brošure ali pa akcije na internetu, ki bodo 5 krat bolj učinkovite od vsega, kar trenutno počnete?  
  • Ključna napaka, ki jo počne 95 % podjetnikov pri oglaševanju: to, da oglašujete svoje izdelke ali storitve. Ja, prav ste prebrali. Spoznali boste, zakaj je to popolna potrata denarja in kaj narediti namesto tega. Samo ta pristop bo dobesedno rešil vaše podjetniško življenje.
  • »JV marketing« Kako oglaševati in pridobivati stranke brez tveganja in brez stroškov?
  • Kako zvišati zaznano vrednost vaše ponudbe (beri: kako doseči, da bodo stranke videle veliko vrednost v tem, kar ponujate in da se ne bodo pritoževale nad ceno). Postavitev cen ni toliko odvisna od tega, KAJ ponujate na trgu, temveč od tega, KAKO to predstavite. S pomočjo tega pristopa uspejo nekatera podjetja pri podobni ponudbi, kot jo ima konkurenca, doseči na trgu za 20, 30 ali 50 % višje cene!

»Robert in Sara sta mi pomagala, da sem ob 20 % manjši količini dela, za več kot 30 % povečal prihodke, dosegel sem 80 % zastavljenih ciljev, zaradi reorganizacije podjetja pa imam več prostega časa kot kadarkoli prej.« (Matjaž Šivic, Silvaapis d.o.o.) 

»Robert uči najboljše poslovne veščine, ki sem jih kadarkoli spoznal. Dal mi je jasne smernice, kako izboljšati moje marketinške in prodajne napore. Po tem, ko sem se pridružil njegovemu coaching programu, sem v roku enega leta potrojil dobiček podjetja (iz 80.000 EUR na 240.000 EUR) in pozicioniral moje podjetje kot enega izmed vodilnih na trgu.« (Georgi Popovyanski, Netins brokers ltd., Bolgarija) 

2. Prodajni pristopi, s katerimi boste pridobili tudi najzahtevnejše stranke 

Prodaja je ključna veščina v podjetništvu. Podjetniški uspeh je brez te veščine izredno težak. Spoznali boste vse postopke, tehnike in pristope, ki so Robertu Rolihu omogočili priti z 10 % na 80 % učinkovitosti na prodajnih sestankih. 

  • Velika zmota podjetnikov je, da mislijo, da je prodaja stvar navdiha. Ravno nasprotno! Prodaja je znanost in spoznali boste kako razviti zmagovalni prodajni postopek, ki vam bo prinašal stalen dotok strank
  • Kako do sestankov s strankami, ki imajo denar in potrebo po tistem, kar ponujate?
  • Takojšnje soglasje: tehnika, ki vam omogoča odličen začetek prodajnega razgovora ter stranko pomiri in ji pokaže, da ste na njeni strani. Ko jo boste spoznali, se boste tepli po glavi, zakaj je niste uporabljali že doslej.
  • Prehod zmagovalcev. Skrivna tehnika najboljših prodajnikov, ki bo vaši prodajni predstavitvi dodala izjemno moč, saj boste z njo dosegli, da bo stranka tista, ki prosi za predstavitev vaših rešitev in ne vi. Uporabite jo in presenečeni boste nad rezultati.
  • Kako pripraviti ponudbe, ki jih stranke ne morejo zavrniti
  • Tehnika »Cvetoča češnja«: enostavna tehnika, ki je ne uporablja skorajda nihče. Z njo boste ugotovili, kaj vaše kupce motivira in to uporabili za uspešno prodajo.
  • Kako se izogniti največjemu problemu pri prodaji – temu, da je stranka zainteresirana, nakupa pa ni in ni. Spoznali boste dve najboljši tehniki za zaključevanje prodaje

»Začel sem razumeti prodajo, da ima slednja določene faze in da moraš v vsaki fazi doseči določene stvari. Ko sem stvari oblikoval tako, nisem imel nikoli več težav s prodajo. Rezultat je bil, da sem končno začel ustvarjati dobičke. Dobil sem dovolj pacientov, da sem lahko zaposlil 10 fizioterapevtov, ki sedaj delajo za naše podjetje pod našo blagovno znamko TH10 in se zato lahko zdaj ukvarjam s tem, kako podjetje širiti v tujino.« (Urban Založnik, Therapia d.o.o.)

»Spremenili smo celoten sistem prodaje. Zgradili smo podroben koncept prodajnega sestanka. Izboljšali smo tudi komunikacijo in delo s strankami. Največja razlika po tem je bila v boljših prodajnih rezultatih. Na podlagi predstavitvenih sestankov smo z našimi produkti in storitvami dosegali preko 70 % realizacijo prodaje. Podaljšala se je tudi življenjska doba strank.« (Matevž Lambergar, Ixtlan Forum d.o.o.) 

3. Vodstveni pristopi najboljših podjetnikov  

Vaša sposobnost, da vodite majhen ali večji tim ljudi, ki vam pomaga pri delu, je ključna za grajenje podjetja, kjer ni vse odvisno od vas samih. Kako dobiti dobre kadre? Kako z outsourcingom pridobiti top kadre? Kako voditi te ljudi in kako jim pravilno delegirati? 

  • 3 ključna področja vodenja podjetja.
  • Delegiranje in dajanje navodil. S pomočjo pravilnega delegiranja lahko bistveno pospešite napredek svojega podjetja ter izkoristite v celoti potencial svojih zaposlenih.
  • Naučite se temeljev dobre komunikacije, izražanja svojih pričakovanj in ostalih temeljev vodstvene komunikacije.
  • Katere so skupne značilnosti vseh uspešnih vodij in kako lahko tudi sami izboljšate svoje vodstvene sposobnosti?
  • Outsourcing: vaše skrivno orožje vodenja! 

»Že med programom sem pozitivno spremenila vodstvene pristope do zaposlenih in izboljšala rezultate. Zaposleni tudi z večjo vnemo delajo in pripomorejo k rezultatom. Žal sem šla na program prepozno, morala bi ga opraviti pred nekaj leti. Vendar je bil tudi sedaj zadetek v polno. To sem potrebovala.« (Valentina Franko, Direktor, Stil Commerce d.o.o.) 

»Na programu z Robertom in Saro sem ugotovil, kaj pomeni biti podjetnik, kako podjetniki razmišljajo, katere so podjetnikove prioritete, itd. Odrasel sem namreč v obrtniški družini, kjer je bilo edino merilo in vodilo enormna količina opravljenega dela, vse ostalo je bilo manj pomembno. Svoje podjetje sem začel strukturirati in delegirati prve odgovornosti. Postavili smo sistem vrednosti v podjetju, določili konkretne cilje, itd. Skratka podjetje, ki je bilo prej sestavljeno iz skupine delavcev, ki so bili vsi enako odgovorni meni, je postalo neka logična struktura urejenega podjetja.« (Gregor Pintar, Senčila Bled d.o.o.)

"Najbolj uspešni podjetniki niso to postali, ker bi vedeli več od drugih. To so postali, ker so imeli nenasitno željo, da bi se neučili več." (Michael Gerber)

Vodji programa

Robert Rolih je bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona. Svoje prvo podjetje je ustanovil iz ničle v študentski sobi, ko je bil star 23 let. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki.  

V zadnjih dveh letih je naredil preskok od predavatelja, omejenega na Slovenijo, do predavatelja, ki si deli oder z največjimi predavateljskimi zvezdami sveta, kot so npr. Gary Vaynerchuk, Robert G. Allen, Andy Harrington, Kevin Green, Simon Coulson in drugi. Redno predava na zahtevnih zahodnih trgih sodeluje z največjimi organizatorji dogodkov v posameznih državah. Njegov najbolj obiskan seminar doslej je imel več kot 1.500 udeležencev!  

Robertova knjiga The Million Dollar Decision, ki je izšla v ZDA marca 2017, se je na dan izida prodala v 1.336 izvodih in takoj postala “Amazon bestseller” in “Amazon Hot New Release”. 


Sara Brezigar je strokovnjakinja s področja strateškega upravljanja s človeškimi viri. Magistrirala je na London School of Economics, ki je vrhunska evropska ustanova na področju upravljanja s človeškimi viri in sodelovala pri svetovalnih projektih za številna slovenska in tuja podjetja.  

Za coaching in strateško svetovanje jo najemajo predvsem direktorji, ki bi radi svoja podjetja pripeljali na višjo stopnjo. Pomaga pa jim pri vseh večjih strateških odločitvah glede kadrovske strategije, vodenja, sistema nagrajevanja, itd. Njena znanja in način razmišljanja na področju kadrovske strategije so neprecenljiva za vsakega vodjo, ki bi rad od svojih ljudi dobil kar največ.  

Znana je po svoji izjemni sposobnosti zaznavanja problemov, ki jih prinesejo določene odločitve, ki jih podjetniki sprejmejo pri poslovanju in po praktičnosti.

Prijava na program The Million Dollar Business 

Program bo potekal 13. - 15. aprila 2018 (petek, sobota in nedelja - 3 celi dnevi). Program bo potekal v Ljubljani (Hotel Lev). V kotizacijo ni vključena nastanitev in hrana.

Kotizacija za program je 1.997 EUR + DDV

Naša garancija

Če po prvem dnevu programa ne boste ocenili, da je bil že prvi dan vreden bistveno več, kot je investicija v program, nam to na koncu dneva povejte in povrnemo vam denar – brez vprašanj. 

Program je razprodan!

Če bi se radi postavili v čakalno vrsto (v primeru, da se sprosti kakšno mesto) nas kontaktirajte.

Za več informacij pa nas pokličite na 01 511 30 71 ali nam pišite na pisarna@panta-rei.si

Akademija Panta Rei

*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik s tečaja so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu.