Delavnica za lastnike in direktorje podjetij, ki imajo od 10 do 100 zaposlenih,

23. 4. 2025 v Ljubljani.

Kaj vse morate vedeti, preden spreminjate sistem nagrajevanja v podjetju

Marsikateri podjetnik se odloči, da bo spremenil sistem nagrajevanja v podjetju.

Morda se sooča s pritiski za dvig plač, morda botrujejo tej odločitvi kakšni drugi poslovni razlogi.

V vsakem primeru pa si želi več zavzetosti, učinkovitejše delo in predvsem bolj smiselno nagrajevanje tistih, ki podjetju prinesejo največ. Zato spremeni sistem nagrajevanja ...

Vendar glej ga zlomka - nov sistem nagrajevanja ne pripelje do boljših rezultatov in z njim podjetniki večkrat ne dosežejo cilja, da bi ljudje bolje delali.

Zakaj se to dogaja?

Ker so naredili kakšno od pogostih oz. ključnih napak pri postavitvi sistemov nagrajevanja.

Da bi vas obvarovali pred to usodo, smo pripravili enodnevno delavnico, kjer boste spoznali, katere so te napake in kako postaviti temelje za postavitev odličnega sistema nagrajevanja.

Vsakdo lahko namreč zastavi sistem nagrajevanja. Problem pa je ga zastaviti tako, da bo vzpodbujal zaposlene k dobremu delu in višjemu prispevku.

Zakaj? Ker se hudič skriva v detajlih!


In pri sistemih nagrajevanja je teh majhnih, nadležnih detajlov veliko. Imenujejo pa se stranski učinki.


Ste že poskušali postaviti sistem nagrajevanja, učinek pa morda ni bil takšen, kot ste pričakovali:

  • Ljudje niso bili bolj motivirani?
  • Mogoče so začeli delati stvari, ki vam niso bile všeč.
  • Ali pa so nekatere pomembne stvari začeli delati z levo roko.
  • Se je začelo pojavljati nezadovoljstvo in pritožbe o nepravičnosti sistema nagrajevanja. Mogoče celo spori?


Težava je bila najverjetneje v tem, da ste pri njegovi postavitvi naredili nekaj napak (naj vas potolažim – pri tem niste osamljeni, saj je postavitev sistema nagrajevanja ena od najtežjih stvari v poslu) in seveda pozabili predvidevati stranske učinke, ki jih bo imel.

Da bi vam pomagali postaviti sistem nagrajevanja, ki bo dosegal vaše cilje in s katerimi se boste izognili pastem pri njegovi postavitvi, smo za vas pripravili enodnevno delavnico Kako uspešno postaviti sistem nagrajevanja.

»Prijava na delavnico se je izkazala za zelo dobro odločitev, saj sem si s pridobljenimi informacijami razjasnila marsikatero vprašanje, s praktičnimi primeri pa pridobila nekaj izkušenj, na kaj je potrebno pri uveljavljanju sistema paziti oz. na kaj moraš biti pozoren.« 

Jasna Ukmar, Comland d.o.o. 

Kaj boste izvedeli – program delavnice

(od 9.00 do 16.00)

1. Kako se lotiti postavitve sistema nagrajevanja? 

  • Mislite, da bo novi sistem nagrajevanja pravičnejši in da bo prispeval k večji motivaciji? Spoznajte, zakaj se v večini primerov to ne zgodi in kako se temu izogniti.
  • Kadre, ki prinašajo rezultate, pa je potrebno nagraditi, da ne pobegnejo. Kako zastaviti sistem, ki bo to dosegal?
  • Spoznajte postopek in faze učinkovite postavitve sistema nagrajevanja.

2. Variabilna ali fiksna plača: to je zdaj vprašanje

  • Ali naj imajo vsi zaposleni variabilni del plače?
  • Kako zastaviti kriterije, na katere boste vezali variabilni del plače? Koliko kriterijev je smiselno imeti? Naj bodo objektivni ali subjektivni?
  • Kako pogosto naj se variabila spreminja – vsak mesec, na tromesečje, dvakrat na leto?
  • Zakaj se pri tem delu pojavi največ napak in zakaj jih počnejo praktično vsi, ki nimajo poglobljenih znanj pri postavitvi sistemov nagrajevanja?

»Na delavnico mi je bilo najbolj všeč nov pogled na način nagrajevanja, jasno in nazorno podajanje predavateljice; v nadaljevanju bo sprejemanje odločitev glede postavitev plačnega sistema lažje. Zelo sem zadovoljna nad odločitvijo, saj jo zaključujem kot odlična.« 

- Jožica Hrovat, direktor, ARMAT d.o.o.  

3. Največje napake, ki jih pri tem počnejo podjetniki 

  • 7 napak, ki jih podjetniki najbolj pogosto naredijo pri postavitvi sistema nagrajevanja.
  • Stvari, na katere »niste pomislili«, pomenijo pri sistemu nagrajevanja VELIKE težave.
  • Kateri so najbolj pogosti stranski učinki, ki jih podjetja spregledajo, ko postavljajo sistem nagrajevanja?

4. Kako uvajamo sistem nagrajevanja

  • Zakaj se podjetja, še pred uvedbo novega sistema nagrajevanja, »ustrelijo v koleno« in tako zmanjšajo možnosti za njegovo uspešno uvedbo?
  • Katere so ključne faze in strategije za uvajanje sprememb pri sistemih nagrajevanja v podjetje?

5. Smernice za različne oddelke v podjetju

  • Kako smiselno zasnovati sistem nagrajevanja za različne ciljne skupine v podjetju, kot npr. prodajnike, razvojnike, režijo?
  • Dobre prakse pri nagrajevanju različnih skupin.

Kdo se lahko udeleži delavnice?

Delavnice se lahko udeležite le, če ste direktor ali (so)lastnik podjetja, ki ima od 10 do 100 zaposlenih. Zakaj? Ker smo na preteklih izvedbah delavnice ugotovili, da je delo na delavnici in pa vrednost, ki jo udeleženci prejmete, daleč največja, če so udeleženci na podobni ravni - tako glede položaja kot načina razmišljanja. 

Sistem nagrajevanja – področje, kjer je učenje na napakah izjemno drago! 

V poslu je dobro delati napake. Iz njih se največ naučimo. Obstajajo področja, kjer so te napake relativno neškodljive, in področja, kjer lahko napake pomenijo ogromno poslovno škodo. Napake pri postavitvi sistema nagrajevanja sodijo k slednjim. Zakaj bi torej na lastni koži in z lastnim denarjem delali napake na področju, kjer so te napake najdražje? Spoznajte jih raje vnaprej in se učite iz napak, ki jih počnejo drugi. Vaša denarnica vam bo hvaležna!  

»Na osnovi današnjega izobraževanja bom znal pravilno oziroma v pravi smeri razmišljati o sistemu nagrajevanja, ki ga pripravljamo za vpeljavo v našem podjetju. Najbolj cenim informacije oziroma pridobljena znanja o tem, katerih napak ne smemo narediti pri vpeljavi sistema. Prijava se je izkazala za dobro odločitev oziroma veliko pomoč pri vpeljavi sistema nagrajevanja.« 

- Damir Junc, direktor, JUNC CNC obdelava kovin d.o.o. 

»Praktično, uporabno, nove ideje. Sara tudi odlično odgovarja na vprašanja publike.«

- Aleksander Šinigoj, lastnik, Mastermind Akademija, Plasit d.o.o.

Vodja delavnice

Izr. prof. dr. Sara Brezigar je strokovnjakinja s področja strateškega upravljanja s človeškimi viri, ki se ukvarja s postavitvijo sistemov nagrajevanja že 20 let. Magistrirala je na London School of Economics, ki je vrhunska evropska ustanova na področju upravljanja s človeškimi viri. Sodelovala je pri svetovalnih projektih za številna slovenska in tuja podjetja, kot predavateljica pa deluje na Univerzi na Primorskem. 

Za coaching in strateško svetovanje jo najemajo predvsem direktorji, ki bi radi svoja podjetja pripeljali na višjo stopnjo. Njena znanja in način razmišljanja na področju kadrovske strategije so neprecenljiva za vsakega direktorja, ki bi rad od svojih ljudi dobil kar največ. Znana je kot odlična predavateljica, ki v svojih nastopih preseneča z dinamičnostjo in svežino pristopa, in avtorica številnih člankov.

Termin, lokacija, prijava

Termin: sreda, 23. 4. 2025, od 9.00 do 16.00. - RAZPRODANA

Lokacija: Austria Trend Hotel, Dunajska cesta 154, Ljubljana.

Cena za udeležbo na enodnevni delavnici je 389 EUR + DDV. V ceno je vključena udeležba na izobraževanju, gradivo, osvežilni napitki med odmorom in kosilo.

POZOR: Število mest je omejeno, prijavite pa se lahko le direktorji in (so)lastniki podjetij od 10 do 100 zaposlenih, ki lahko s seboj pripeljete še kakšnega sodelavca.

JA, želim se prijaviti na delavnico!

*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik s seminarja so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu.