Robert Rolih prvič in zadnjič letos predstavlja:

Kako voditi prodajne sestanke, na katerih stranke na koncu rečejo "DA!" (in ne "Moram še premisliti")?

Spoznajte natančen postopek vodenja prodajnega sestanka - od stiska roke, grajenja zaupanja, predstavitve vaših storitev, pa do uspešnega zaključka.

28. 5. 2019, Ljubljana

Na začetku svoje kariere sem precej neuspešno prodajal projekte izdelave spletnih strani. 

Ker nisem imel vrste potencialnih strank, ki bi kar same povpraševale po mojih storitvah, sem moral vzeti v roke telefon in klicati podjetnike, ter jih prepričati, naj gredo z menoj na sestanek. Na sestanku pa je bilo potrebno še prodati storitev.  

V teoriji zveni enostavno - greš do stranke, malce pokramljaš in nato se dogovoriš za posel.  

Toda praksa je seveda drugačna: greš na sestanek, malce pokramljaš in nato ti stranka reče "Moram še premisliti in vas pokličem prihodnji teden". 

In seveda na koncu ostaneš praznih rok.  

Skratka, moji rezultati so bili: na vsakih 10 sestankov mogoče 1 prodaja.  

Toda ... a ste že kdaj imeli pred seboj problem, pa se ga sploh niste zavedali?  

No, nekako tako je bilo tudi zame - zdaj se mi zdi neverjetno, toda še nekaj let nisem doumel, da je bil problem v mojih prodajnih znanjih! Mislil sem, da je prodaja stvar navdiha - da greš do stranke, se pogovoriš z njo o svojih produktih in stranka kupi.  

Potreboval sem kar 3 leta, da sem končno razumel, da je prodaja znanost in da se je lahko naučiš - tako kot voziti avto.

3 leta sem potreboval, da sem razumel, da obstajajo 4 ločene faze prodajnega procesa, da ima vsaka faza svoj cilj ter da obstajajo posebne tehnike, kako izpeljati vsako od teh faz na način, da stranka na koncu z veliko verjetnostjo kupi.  

Ali se je splačalo spoznati prodajni proces zmagovalcev prodaje?  

Pomislite, kako bi bilo, če bi šli na 10 sestankov in bi od tega prinesli domov 8 podpisanih pogodb (in imeli ob tem še bistveno višje cene kot konkurenca). Kaj bi to pomenilo za vas?  

No, to se je zgodilo meni. 

Ko sem začel prodajo izvajati kot znanost, so se moji rezultati dvignili do 8 prodaj z 10 sestankov.

Če bi tudi sami radi drastično dvignili svojo prodajno učinkovitost, potem sem za vas pripravil nekaj fantastičnega. 

Zaradi stalnih povpraševanj udeležencev mojih drugih tečajev, sem se odločil, da prvič in zadnjič letos pripravim delavnico, kjer vam bom zaupal vse skrivnosti, ki so mi omogočile, da sem pri prodaji začel dosegati fantastične rezultate.

Robert Rolih

"Prodaja je znanost in ne umetnost."

Program delavnice (od 9.00 do 16.00)

  • Natančen postopek po korakih, kako speljati sestanek od prvega stiska roke do zaključka sestanka.  
  • 4 faze v prodaji in kako stranko popeljati skozi njih. Če pri prodaji ne sledite tem fazam in ne veste, kaj natančno narediti v vsaki fazi, bodo vaši rezultati vedno povprečni.  
  • 7P grajenja zaupanja™: Ključ do uspešne prodaje je ustvarjanje zaupanja – spoznali boste 7 praktičnih strategij, kako ustvariti zaupanje.  
  • Najbolje začetno vprašanje, ki ga lahko postavite sogovorniku. Do njega je Robert prišel skozi leta in leta testiranja in preizkušanja različnih pristopov. Ko boste spoznali to vprašanje in ga uporabili, boste samozavestno začenjali sestanke, hitro pridobili zaupanje sogovornika in že na začetku pridobili veliko konkurenčno prednost.  
  • Konkretna vprašanja, s katerimi ugotovite, kje so točke bolečine (problemi) pri stranki.  
  • Prehod zmagovalcev™ – tehnika, ki jo uporabljajo le največji mojstri prodaje in prinaša fantastične rezultate. Tehnika bo vaši prodajni prezentaciji dodala izjemno moč, saj boste z njo dosegli, da bo stranka tista, ki prosi za predstavitev vaših rešitev in ne vi.  
  • Prepričaj me formula™ za predstavitev vaših rešitev stranki. S pomočjo te formule boste dosegli, da bo marsikatera potencialna stranka skorajda prosila, da lahko sodeluje z vami.  
  • Dve najboljši tehniki zaključevanja prodaje (za eno zagotovo še niste slišali). Ko je Robert spoznal ti dve tehniki in ju začel uporabljati, se je njegova prodajna učinkovitost dobesedno čez noč podvojila.  
  • Natančen postopek, kaj narediti, če stranka reče "Moram še premisliti". Samo s tem postopkom boste vsaj polovico strank, ki so rekle, da morajo še premisliti, pretvorili v stranke. Pomislite, kaj bi to pomenilo za vas...

Delavnica bo zelo praktična, z veliko vajami in simulacijami.

Namenjena je podjetnikom, vodjem prodaje in prodajnikom.

Kaj so povedali udeleženci?

"Odlično. Zelo dobro enostavno strukturirano popotovanje skozi prodajni proces. Primerno za začetnike in "stare mačke" (ki so skozi rutino pozabili na osnove)."  

- Mihael Garibaldi, direktor, Media Light, d.o.o.  

"Izobraževanje je bilo izjemno. Robert mi je odprl oči na področju prodaje. Do sedaj sem naredil ogromno napak na sestankih, ker nisem poznal faz vodenja sestanka. Prepričan sem, da bom z upoštevanjem faz in tehničnih pristopov povečal uspešnost sestankov. Ključno se mi zdi, da znaš voditi in zaključiti sestanek. Všeč mi je, da sem dobil praktične nasvete, kako odgovoriti na vprašanja strank in narediti prehod med fazami sestanka ter ga uspešno zaključiti. Spoznal sem veliko ljudi in na izobraževanju dobil odlične kontakte. Faze in pristope bom preizkusil že na jutrišnjih sestankih."  

- Jure Knehtl, podjetnik, ADSTAR, internetni marketing  

"G. Rolih je odličen predavatelj in zna na vsako zagato podati odgovor. Všeč mi je, da ne teoretizira, pač pa podaja konkretne primere. Poleg tega smo lahko naučeno snov sami simulirali, ker je prineslo do dodane vrednosti, saj smo se tečajniki med seboj povezali in si bomo morda v prihodnosti tudi poslovno pomagali. Izobraževanje se je izkazalo kot odlična odločitev."  

- Una Suessinger, vodja prodaje, Egal, d.o.o.

„Končno sem razumel prodajo, da ima slednja določene faze in da moraš v vsaki fazi doseči določene stvari. Ko sem stvari oblikoval tako, nisem imel nikoli več težav s prodajo. Do takrat sem imel samo eno zaposleno in še za tisto nisem imel več kot 2 pacientov. Po tem pa sem končno začel ustvarjati dobičke. Dobil sem dovolj pacientov, da sem lahko zaposlil 10 fizioterapevtov, ki sedaj delajo za naše podjetje. Od takrat naprej smo zdaleč največje in najuspešnejše podjetje fizioterapije na domu v Sloveniji.“ 

- Urban Založnik, direktor, Therapia d.o.o.

Vodja delavnice

Robert Rolih bio

Robert Rolih je mednarodni bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona.  

Svoje prvo podjetje je ustanovil iz ničle v študentski sobi, ko je bil star 23 let. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki.  

V zadnjih letih je naredil preskok od predavatelja, omejenega na Slovenijo, do predavatelja, ki si na zahodnih trgih deli oder z največjimi predavateljskimi zvezdami sveta, kot so npr. Gary Vaynerchuk, Brian Tracy, Rian Diess, Robert G. Allen, Andy Harrington in drugi. Njegov najbolj obiskan seminar doslej je imel več kot 1.500 udeležencev.  

Robertova knjiga The Million Dollar Decision, ki je izšla v ZDA marca 2017, je postala mednarodni bestseller, prevedena pa je že v mandarinščino in Bolgarščino. O njej so pisali/govorili v 50+ medijih doma in po svetu. Najbolj odmeven je bil intervju z njim na ameriški Newsmax TV, kjer je bil glavni gost oddaje “The Income Generation”.

Lokacija, prijava

Termin: 28. 5. 2019, od 9.00 do 16.00. 

Lokacija: Gospodarsko razstavišče, Dunajska cesta 18, 1000 Ljubljana.

Kotizacija: 247 EUR + DDV. 

Kotizacija vključuje udeležbo na izobraževanju, gradiva, prigrizek in vodo. 

Za prijave kliknite spodaj, za več informacij pa nas pokličite na 01 511 30 71 ali pišite sporočilo na info@panta-rei.si.

DA, želim se prijaviti na delavnico!