Mednarodni bestselling avtor Robert Rolih predstavlja:

MARKETING MASTERY

Program za podjetnike, ki želijo pridobiti več strank in povečati dobiček v težkem obdobju, ki je pred nami.

Z mize Roberta Roliha, 21. oktober 2020

Svet v katerem živimo, je drugačen, kot je bil še pred enim letom.

In to ne malce drugačen.

Svet je bistveno drugačen.

Ljudje imajo drugačne potrebe in želje kot pred enim letom.

Ljudje se odzivajo na drugačna sporočila kot pred enim letom.

Marketinški kanali, ki so delovali pred letom ali dvema, danes ne delujejo več.

Pristope pri oglaševanju in pridobivanju strank, ki ste jih prej učinkovito uporabljali, lahko danes odnesete na podstrešje.

Preprosto povedano: podjetniki, ki danes delajo po starem, mečejo denar skozi okno.

Če želite v naslednjem letu imeti učinkovit marketing ...

če želite super rezultate ...

če želite lepe dobičke ...

potem potrebujete ne le odličen, temveč mojstrski marketing, ki je prilagojen novim razmeram. In ravno o takšnem marketingu bom govoril na dvodnevnem online dogodku Marketing Mastery, ki bo 12. in 13. novembra 2020.

Kakšni so lahko vaši rezultati mojstrskega marketinga?

Vsi vemo, da pri marketingu štejejo le rezultati.

Je to, kar prodajate, boljše od konkurence? Mogoče celo najboljše na svetu? Prinaša strankam izjemne koristi?

Super!

Toda če o tem ne uspete prepričati svojih potencialnih strank, niste dosegli ničesar.

Vendar s pravimi pristopi se da doseči marsikaj...

Naj vam dam primer, kaj je mogoče doseči z mojstrskim marketingom v tem novem, norem obdobju...

Kako smo v korona-krizi prodali za 537.000 EUR tečajev kupcem iz 42 držav?


Ja, prav ste prebrali. Medtem ko je izobraževalna panoga zaradi korone na izjemnem udaru, smo pri APR od februarja do zdaj s pomočjo plačljivega oglaševanja prodali za več kot pol milijona EUR naših avtorskih izobraževalnih tečajev - od tega levji delež na zahtevne Zahodne trge. Večina kupcev je prvič slišala za nas, saj smo jih dosegli preko plačljivega oglaševanja.

Vsak evro vložka v oglaševanje pa nam je prinesel kar 5,85 evra prihodkov.

Tule so naši stroški oglaševanja:


Tule pa še prihodki za dva različna izobraževalna produkta (le tisti del, kjer so stranke uporabile kreditne kartice):


In še drugi, ki smo ga začeli prodajati maja (spet le tisti del, kjer so stranke uporabile kreditne kartice):

Kako nam je to uspelo?

Z mojstrskim marketingom, o katerem bom govoril na dogodku Marketing Mastery.

Naj povem še to, da smo to dosegli v branži, ki je ena od najbolj konkurenčnih branž na svetu, in branža v kateri je oglaševalski prostor oz. cena na klik ena izmed najvišjih med vsemi branžami.

Pri tem pa nismo uporabili online marketing agencij, ampak smo celotno oglaševanje zastavili sami.

Še zanimivost ... na začetku oktobra sem se pogovarjal s poslovnim partnerjem z Irske, Paulom O'Mahonyjem, ki je eden od vodilnih strokovnjakov na svetu za marketing na družbenih omrežjih. Ko sem mu pokazal zgornje številke in profitne marže, me je prosil, če ima lahko njegov marketing manager Skype pogovor z mano, da mu pokažem, kako smo to dosegli. :)

Podobna zadeva se je zgodila včeraj zvečer. Pogovarjal sem se z legendo, Brianom Tracyjem in mu pokazal rezulate, ki jih imamo pri oglaševanju. In glej ga zlomka, čez eno uro dobim mail njegove affilate managerke Rachel, ki želi videti kaj počnemo :)

Program online dogodka Marketing Mastery


1. Pripravljalni materiali (marketinške osnove, ki jih morate vedeti pred prvim srečanjem v živo)

  • Da bi se lahko odlično pripravili na dogodek in da na dogodku ne bomo izgubljali časa z osnovami, je Robert za vas pripravil nekaj pripravljalnih video vsebin.
  • Te vsebine (cca. 60 minut) si morate ogledati pred dogodkom.

2. Dvodnevno online srečanje v ŽIVO

DAN 1: Do hitrejše rasti podjetja s pomočjo mojstrskega marketinga

  • "Strategija prevlade na trgu": Kako postati edina izbira za svoje stranke in kako bistveno zmanjšati možnost, da gredo stranke h konkurenci?
  • "Marketinška Alkimija": Kako preoblikovati običajna marketinška sporočila, oglase in predstavitve v čisto zlato?
  • "EUREKA!" - moje najpomembnejše marketinško spoznanje zadnjih let. Majhna ideja, o kateri ne govori nihče, ki mi je v zadnjem letu pomagala do izjemno učinkovitih marketinških akcij v Sloveniji in predvsem tujini.
  • 3 ključni načini za rast v 2020/21.
  • "Preobrat": Kako narediti preskok od tega, da se borite za stranke, do tega, da se stranke borijo za vas?
  • Kako videti marketinške priložnosti tam, kjer jih vaša konkurenca ne vidi?
  • Kako inovirati pri vašem marketingu in biti neprestano v vodstvu v panogi?
  • Študije praktičnih primerov pri vsaki tehniki.
  • Akcijski plan implementacije v prakso
  • Vprašanja in odgovori

DAN 2: Novi pristopi za dobičkonosno pridobivanje strank

  • Premešane karte pri online oglaševanju: kup stvari, ki so še do nedavnega delovale pri online marketingu, vam danes lahko le izprazni žepe. Kateri so novi pristopi in taktike, ki prinašajo denar?
  • "Force multiplier effect" - strategija, ki sem si jo izposodil pri elitnih vojnih odredih in vam omogoča, da hitro zavzamete velik delež vašega trga.
  • 6 modelov oblikovanja marketinških sporočil, ki pritegnejo in dosežejo, da si jih kupci zapomnijo.
  • 3 "malenkosti", ki vam bodo omogočile, da vam potencialna stranka takoj zaupa in upošteva vaše nasvete (kot veste, ljudje kupujemo le od oseb, ki jim zaupamo).
  • "Jackpot!": priprava marketinških kampanj, ki zadenejo v črno. Spoznajte celovit postopek po korakih, kako pripraviti učinkovite online ali tradicionalne marketinške kampanje.
  • "Trije mušketirji": Kako pripraviti izjemne predstavitve svojih produktov ali storitev s pomočjo 3 tehnik, o katerih se vaši konkurenci niti ne sanja.
  • Študije praktičnih primerov pri vsaki tehniki.
  • Akcijski plan implementacije v prakso
  • Vprašanja in odgovori

Po srečanju boste prejeli tudi celoten posnetek. Tako se lahko na dogodek prijavite tudi v primeru, da na datum dogodka ne boste mogli biti z nami v živo.

3. Q&A v živo v začetku leta 2021

  • Na začetku leta 2021 bomo imeli še 90 minutni Q&A online srečanje v živo, kjer boste lahko postavljali vprašanja glede implementacije in predstavili svoje primere marketinških akcij, ki jih bom obravnaval in vam s tem osebno svetoval.
  • Seveda boste prejeli tudi posnetek tega srečanja.

BONUS #1: "Marketinški Rog Izobilja"

  • 21 nenavadnih, čudnih ali celo norih marketinških idej in tehnik, ki jih lahko implementirate v 30 minutah ali manj. Njihova skupna značilnost: po uporabi vam bodo TAKOJ povečale prodajo.


BONUS #2: Članstvo v Marketing Mastery zaprti online skupini udeležencev

  • Članstvo v zaprti skupini, kjer Robert daje še dodatne informacije, odgovarja na vaša vprašanja in podobno. 

Kdo se lahko udeleži programa?


Programa se lahko udeležijo le podjetniki/ce, ki vodijo podjetja do 50 zaposlenih in so pripravljeni poizkusiti nove, inovativne pristope pri svojem marketingu in prodaji. Udeležba je strogo omejena na 70 udeležencev, da se bom lahko posvetil vsakemu vprašanju.

Program je primeren tako za podjetnike, ki prodajate drugim podjetjem, kot tistim, ki prodajate končnim kupcem.

Odgovori na pogosta vprašanja o programu

"Prodajamo po meri narejeno pohištvo. Ali je lahko program primeren za nas? (in podobna vprašanja še za nekaj branž, kot so npr. prodaja prehranskih dodatkov, otroških igrač, programske opreme za podjetja, ...)"

Marketing je študija človeške psihologije. Vedno ko prodajamo neke izdelke ali storitve, jih prodajamo ljudem. Tudi ko prodajamo B2B na koncu prodajamo ljudem v podjetju. Zato vam to, da obvladate marketing, omogoča uspeh v katerikoli branži. Na programu Marketing Mastery bomo obdelali pristope, ideje, strategije in tehnike, ki delujejo s prilagoditvami v praktično vseh branžah.

Npr. govoril bom o tehniki postavitve cen, ki se imenuje sidranje. Ta tehnika deluje pri prodaji programske opreme. Deluje pri prodaji zavarovanj, igrač ali tehnične opreme. Deluje pri prodaji internet projektov (z njeno pomočjo sem sam v preteklosti prodal na milijone internet storitev). Deluje pri prodaji česarkoli.

In enako velja za praktično vse, kar boste izvedeli na programu. 

"Ali bo program izključno o online marketingu?"

Cca. 60% programa bo o strategijah, tehnikah in idejah, ki jih boste lahko uporabili ne glede na to, kje in kako tržite svoje produkte ali storitve. Npr. med drugim bom govoril o tem kako postaviti cene, kako ustvariti zanimive pakete produktov/storitev, kako vplivati na nakupne odločitve, kako graditi svojo kredibilnost, kako pripraviti odlične opise svojih produktov/storitev, ... Skratka to so stvari, ki jih lahko uporabite za povečanje prodaje v kateremkoli podjetju - ne glede na to, kako tržite. 

Cca. 40% programa pa bo vezanega čisto na online marketing in na kreacijo super učinkovitih online marketinških kampanj. Danes je seveda internet marketing ključ do uspeha v praktično katerikoli branži. Pomembno pa je, da boste dobili ne le znanja, kako tehnično zastaviti kampanje (to zna vsak študent), ampak predvsem kako jih zastaviti vsebinsko, da bodo prinašale daleč nadpovprečne rezultate (to pa zna le peščica podjetnikov). 

"Je program primeren tudi za začetnike v podjetništvu?"

Če želite hitro priti do dobrih prodajnih rezultatov in se izogniti desetinam dragih napak, ki jih počne večina podjetnikov, potem da. Če šele razmišljate o svojem podjetju, potem vam bo program Marketing Mastery nudil izjemno osnovo za odličen začetek poslovanja in pa marsikatero idejo kako sploh zastaviti svoje podjetje. 

"Imam e-trgovino in sem že kar uspešen pri oglaševanju. Uporabljam tudi remarketing. Ali je smiselno, da se udeležim programa."

Približno 60% programa Marketing Mastery bo fokusiranega na strategije in tehnike, ki so na višji ravni od samega oglaševanja. Spremembe pri njih vam lahko prinesejo tiste velike preskoke pri učinkovitosti vsega, kar počnete. Npr. ena od mojih strank je dolgo časa na internetu oglaševala storitev, ki jo ponuja. Ko pa smo spremenili njihovo marketinško logiko in so v oglasih začeli ponujati brezplačni digitalni produkt (ki vodi do nakupa osnovne storitve v naslednjem koraku), se je njihova prodaja skorajda podvojila. Strošek marketinga pa se je celo zmanjšal.  

Precej verjetno je, da boste na programu dobili nove ideje, ki lahko tudi vam podvojijo ali potrojijo učinek vsega, kar počnete. 

"Imam precej specifično prodajo. Ali boste lahko podali kakšen nasvet čisto prilagojen meni?"

Na dogodku bom omogočil udeležencem, da mi pošljejo svoje konkretne primere in situacije, tako da vam bom v enem od segmentov programa tudi osebno svetoval, kako bi jaz zastavil marketing v vašem podjetju. Vrednost tega je težko merljiva, saj vam le ena nova ideja, ki vam jo bom dal, lahko prinese velika povečanja prodaje in vam bistveno olajša pridobivanje strank. 

"En dan tečaja ne bom mogla biti prisotna v živo. Ali bo na voljo posnetek?"

Da. Dan po dogodku boste prejeli tudi dostop do zaprte strani, kjer bo posnetek dogodka. Posnetek si boste lahko ogledali tudi večkrat in bo na voljo eno leto. 

"Katere platforme pokrivate v seminarju? Google, FB, Linkedin, Youtube itd... ali je predstavljen tudi primer?"
in
Koliko konkreten bo program? Ali bom po udeležbi znal narediti Facebook ali Youtube oglas?

Drugi dan dogodka bomo v živo na praktičnih primerih šli skozi kreacijo FB, Instagram, LinkedIn in pa Google/Youtube kampanj. Vse bomo delali na konkretnih primerih in ker boste imeli na voljo tudi posnetek dogodka, boste lahko po dogodku šli postopoma skozi postopek kreacije tudi sami. Tako boste točno vedeli kako nastaviti vse elemente za to, da bo vaša kampanja učinkovita. Predvsem pa vam bom zaupal vsebinske tehnike, s katerimi boste svoje oglase naredili izjemno učinkovite. Tehnična zastavitev kampanje prispeva namreč le 20% k rezultatom. 80% pa prispeva vsebinska plat, ki ji bom dal glavni poudarek. 

"Ali bo uporabno tudi če sem že bil na vašem programu The Million Dollar Business?"

Cca. 30 do 40% vsega, kar bom obdelal na Marketing Mastery bo podobnega vsebini iz MDB. Sem pa program Marketing Mastery zastavil tako, da bo izjemno koristen tudi za vse, ki ste že bili na mojih poslovnih programih. 

"Ali boste pokazali tudi vaše kampanje, ki vam prinašajo navedene rezultate?"

Ja seveda, pokazal vam bom čisto vse - od oglasov, do pristajalnih strani (strani, na katere pridejo obiskovalci po kliku na oglas) in vam zaupal tudi celotno marketinško logiko za kampanjami. Predvsem pa vam bom prikazal marketinške pristope in tehnične nastavitve, ki sem jih odkril po intenzivnem testiranju in so ključ za uspeh na trgu danes. In te metode lahko z manjšimi prilagoditvami prenesete v katerokoli panogo

O Robertu Rolihu

Robert Rolih je bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015.

Svoje prvo podjetje je ustanovil iz ničle v študentski sobi, ko je bil star 23 let. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki.

Robertova knjiga The Million Dollar Decision je postala mednarodni bestseller, bralci iz celega sveta pa jo označujejo kot eno od najbolj pomembnih knjig na področju osebnih financ in vlaganja denarja. O njej so pisali/govorili v 50+ medijih, med drugim tudi na ameriški in ruski TV.

Robert si v zadnjih letih deli odre z najbolj znanimi svetovnimi predavatelji, kot so Gary Vaynerchuk, Brian Tracy, Dr. John Grey, Jack Canfield, ... Njegov visokocenovni online program o investiranju pa kupujejo stranke iz praktično celega sveta - od ZDA, Avstralije, Kanade, Velike Britanije, Nizozemske, ... (skupaj kupci iz 42 držav).

Robert sodi v sam svetovni vrh marketinških strokovnjakov. Na tekmovanjih največjih svetovnih marketinških strokovnjakov (kjer štejejo prodajni rezultati) se namreč redno uvršča med prvih 10 na lestvici.

Termin, lokacija in prijava

Izvedba dogodka bo online v ŽIVO (potrebovali boste le internet povezavo). Dan po dogodku boste prejeli tudi posnetek, do katerega boste lahko dostopali še 12 mesecev.

Termin: 12. in 13. november (oba dneva od 9:00 do 17:30 z nekaj vmesnimi odmori), za Q&A srečanje pa bomo razpisali termin v začetku prihodnjega leta.

Kotizacija za program znaša 997 EUR + DDV.

Ker pa dogodek sofinancira Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija (spodaj več info), ste naše stranke upravičene do 500 EUR popusta.

Za vas je torej kotizacija 497 EUR + DDV.

Kotizacija vključuje tudi gradiva, ki vam jih bomo poslali po navadni pošti.

POMEMBNO! Omejitev števila udeležencev je strogo na 70, da se bo Robert lahko posvetil vsem vprašanjem. Mesta oddajamo na podlagi načela "prvi pride, prvi melje", zato pohitite s prijavo.

Update 27. 10.: Več kot polovica mest je že zasedenih, tako da pohitite s prijavo.

Za dodatna vprašanja smo na voljo na 01 511 30 71 ali pisarna@panta-rei.si

Da, prijavljam se na Marketing Mastery
Podjetniški sklad

Dogodek sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa »Vsebinska podpora prejemnikov sredstev (MSP) v obdobju od 2018 do 2023«, v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020

Delite to stran:

Share on Google+Share on LinkedIn

Akademija Panta Rei - Top svetovna znanja za vaš uspeh. Doslej smo za vas organizirali seminarje z nekaterimi najbolj znanimi poslovnimi avtoritetami na svetu, kot so Brian Tracy, Daniel Priestley, Andy Harrington, Geoff Burch, Derek Arden, Robert G. Allen in drugi. Na naših izobraževanjih smo pomagali do večjih uspehov že 30.000+ različnim osebam. 

Akademija Panta Rei in Robert Rolih nismo finančni svetovalci, borzni posredniki ali registrirani investicijski svetovalci. Ne priporočamo določenih delnic, skladov ali kakšnih drugih finančnih instrumentov. Če so na naših dogodkih, webinarjih in v izobraževalnih programih omenjene kakšne delnice, skladi ali drugi tipi finančnih instrumentov, so omenjeni zgolj iz ilustrativnih ali izobraževalnih namenov. Preden sprejmete kakršnokoli odločitve glede investiranja, se o tem posvetujte s svetovalcem, ki ima ustrezno licenco. Vsebina naših programov ne predstavlja finančnega, pravnega ali kakršnega koli drugega profesionalnega nasveta.

© 2020 Akademija Panta Rei, Uspeh d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana| Pogoji poslovanja in uporabe spletnih strani | Politika varstva osebnih podatkov