1. februar 2024, on-line delavnica v ŽIVO

Kako preko LinkedIna do več strank?

Kako uporabiti LinkedIn kot prodajno orodje za grajenje posla

Družbeno omrežje LinkedIn je eden najbolj učinkovitih načinov za vzpostavljanje stikov z odločevalci. Gre namreč za največje profesionalno družbeno omrežje na svetu, ki šteje več kot 1 milijardo uporabnikov. Od teh je več kot polovica (več kot 500 milijonov) direktorjev in drugih odločevalcev. To so ljudje, ki se odločajo o nakupu vaših izdelkov in storitev.

Najbolj noro pri vsem tem pa je, da imate do njih preko LinkedIna neposreden dostop - brez tajnic in drugih posrednikov oz. t.i. "vratarjev" (gatekeepers), preko katerih se je treba vedno znova prebijati, da sploh pridete do stika z osebo, ki lahko reče "Ja, kupili bomo."

Če ste ponudnik B2B izdelkov ali storitev, se zavedajte naslednjega: vaš naslednji kupec je zagotovo na LinkedInu! Vprašanje je zgolj, ali boste do njega spet ponovno cijazili mimo tajnic, nabavnikov in vodij, ali pa boste to omrežje izkoristili, da pridete neposredno do njega.

Da bi vam pomagali izkoristiti LinkedIn kot prodajno orodje, kjer lahko navežete stike s svojimi potencialnimi strankami (ki jim boste lahko kasneje prodali svoje storitve), smo pripravili delavnico Kako preko LinkedIna do več strank.

 

»Pridobila sem veliko novih idej, ki jih bom koristno uporabila v svojem poslu... Predavanje je bilo zato zelo zanimivo.«

- Marjana Klemenčič

Kaj boste izvedeli na spletni delavnici?

Delavnica je sestavljena iz treh delov.

V prvem delu bomo sistematično pogledali, kako ustvariti dober LinkedIn profil in na katere elemente moramo biti posebej pozorni.

V drugem delu bomo pogledali, kako lahko na LinkedIn-u ustvarimo pogoje za pridobivanje novih prodajnih kontaktov - kako gradimo kredibilnost profila in krepimo blagovno znamko.

V tretjem delu se bomo osredotočili na LinkedIn kot prodajno orodje, s katerim lahko pridobivamo potencialne stranke tako v Sloveniji kot na tujih trgih.

1. del - Temeljni kamni

  • Poglobljeno razumevanje LinkedIna in njegovih možnosti.
  • Učinkovito urejanje profila za maksimalno vidnost.
  • Kaj vse lahko objavljamo na LinkedIn-u?
  • Razlika med plačljivim in brezplačnim profilom ter razlika med poslovnim in osebnim profilom – za kaj se odločiti? Kako z osebnim profilom do večje kredibilnosti?

2. del - Kako pripraviti teren za pridobivanje novih prodajnih kontaktov

S prvim delom bodo postavljeni vsi temelji, da lahko pogledamo naslednje korake, ki so ključni za pridobivanje prodajnih kontaktov preko LinkedIn-a.

  • Na kaj vse moramo biti pozorni pri kreiranju sporočil? Kdaj je najboljši čas za objavljanje? Kako pogosto naj objavljamo?
  • Kakšna vsebina objav je primerna za poslovni profil na LinkedInu?
  • Priprava kakovostnih objav: kako postati mojster v ustvarjanju vsebin, ki pritegnejo pozornost.
  • Kako doseči, da bo več potencialnih strank videlo vaš profil in vaše objave?
  • Kako s pomočjo Linkedina do poslovnih kontaktov in prodajnih "lead-ov"?

In še:

  • Kako povečati prepoznavnost blagovne znamke?
  • Kako uporabiti LinkedIn za analizo in pregled konkurence.

3. del - Kako uporabiti LinkedIn kot učinkovito prodajno orodje

  • Kako preko s pomočjo LinkedIn-a prodajati v Sloveniji in kako v tujini?
  • Kako pripraviti prodajno sporočilo in follow-up sporočila?
  • Uspešne prakse za pridobivanje mednarodnih strank in partnerjev.
  • LinkedIn oglasi in LinkedIn oglaševanje: katere so možnosti oglaševanja ter učinkovitega upravljanja stroškov?
  • Kako lokalizirati marketinške kanale za tuje trge?
  • Spoznajte orodja in metode za dosego poslovnih ciljev. Kaj so ključni kazalniki uspeha in katere metrike merimo na LinkedIn-u?

V tem delu si bomo pogledali nekaj primerov uspešnih LinkedIn poslovnih profilov, da boste začutili, kaj pomeni graditi posel na LinkedIn-u v praksi.

Delavnica bo praktično naravnana, tako da se boste v manjših nalogah preizkusili že med delavnico.

»Agencija je pokazala visoko strokovnost in predanost pri izpolnjevanju potreb našega podjetja, kar se tiče predstavitve in prisotnosti na LinkedInu. Svetovali so nam pri upravljanju naših LinkedIn strani, načrtovanju vsebin, pozicioniranju na trgu, iskanju poslovnih priložnosti, promociji webinarjev ipd. Skupaj smo uspešno promovirali naše webinarje in ustvarili zanimanje ter visoko udeležbo. Njihova strokovnost, predanost in izkušnje nam pomagajo razumeti in izkoristiti vse potenciale LinkedIna.«

- Natalija Šketa, Pia d.o.o.

Vodja programa

Luka Srbić je direktor digitalne agencije Mighty Krulz, ki je specializirana za B2B marketing. Je strateški partner Gospodarske zbornice Slovenije - programa Pospeševalnik Izvoza, kjer svetuje izvoznim podjetjem in jih usmerja pri oblikovanju učinkovite strategije za uspešen nastop na mednarodnem trgu.

V letu 2023 je s svojim znanjem in pristopom pomagal strankam generirati približno 1 milijon evrov prometa preko stikov na LinkedInu. Sodeloval je z več podjetji, ki so začela uspešno pridobivati prva naročila iz novih trgov, kot so Danska, Savdska Arabija, Slovaška, Nemčija, Poljska, Češka, Hrvaška in mnoge druge.

Pri izvedbi delavnice mu bo pomagala skrbnica družbenih omrežij Neža Kroflič.

»Vsi zaposleni smo pridobili ogromno znanja na področju LinkedIna, katerega sedaj redno uporabljamo in je del našega vsakdana.«

- Petra Veber, SI SPLET - ESET SLOVENIJA

Termin, prijava

Termin: četrtek, 1. 2. 2024, od 9. do 16. ure.

Lokacija: delavnica bo potekala on-line v ŽIVO preko Zoom-a.

Investicija za udeležbo na delavnici znaša 249 EUR + DDV. Vključuje udeležbo na on-line delavnici v živo, gradiva v digitalni obliki in dostop do posnetkov delavnice.

Za prijave kliknite spodaj, za več informacij pa nas pokličite na 01 511 30 71 ali pišite na info@panta-rei.si.

Če vaše podjetje še nima lastnega profila na LinkedIn-u ali pa ne veste, kako ga izkoristiti, potem ne odlašajte! Udeležite se delavnice, izkoristite velikansko moč LinkedIna in pridobite nove stranke!

DA, želim se prijaviti na delavnico!