GDPR URGENCA 

GDPR Urgenca je online program (je posnet - uporabljate ga lahko kadarkoli), ki zajema jasno strukturirane video vsebine in vse potrebne predloge dokumentov, ki jih boste potrebovali. 

Ko je bil 26. januarja 2023 stopil v veljavo še ZVOP-2 (Zakon o varstvu osebnih podatkov 2), smo programu dodali še dopolnitev, ki zajema določila, s katerimi je ZVOP-2 dopolnil uredbo GDPR. Ob tem velja opozoriti, da v času priprave izobraževalnih posnetkov o ZVOP-2 še ne obstaja nobena praksa nadzornih/inšpekcijskih organov ali sodišč, in zato je GDPR Urgenca zgolj pripomoček za lažje doseganje skladnosti z zahtevami GDPR in ZVOP-2, ni pa konkretna rešitev ali pravni nasvet.

Je pa preprosto najbolj enostavna in hitra rešitev za to, da boste svoje poslovanje uskladili z uredbo GDPR in ZVOP-2 ter se tako izognili skrbi pred visokimi kaznimi. 

Torej: ne bo vam treba hoditi na seminarje ali biti prisotni ob določenih urah. Vsebine v programu boste lahko pregledali kadarkoli in tolikokrat, kot boste želeli. Vse, kar potrebujete za uporabo programa pa je internet povezava.

Predloge za pravilnike, pogodbe in druge dokumente, ki jih boste potrebovali, smo za vas že pripravili v Word dokumentih. To pomeni, da jih boste le prenesli na svoj računalnik ter prilagodili po naših navodilih. Tako boste prihranili kup časa in se znebili dilem kot so "Kako pa naj sestavim tale pravilnik?"

Najboljše od vsega pa je, da je celoten program narejen z vidika podjetnika - torej vas in vaših potreb. V programu ne beremo zakona, ampak so vse video vsebine narejene tako, da sam (Robert Rolih) intervjuvam odvetnika Matijo Jamnika ter nato v preprostem jeziku povzemam, kaj je potrebno narediti. V dodatku, ki se nanaša na ZVOP-2 je pa mojo vlogo prevzela Sara Brezigar.

Tako boste točno vedeli, po katerih korakih morate iti, kaj natančno urediti ter kako to urediti. Brez pravnega jezika. Brez dvoumnih navodil.

Takole izgleda uporaba programa v praksi:

GDPR urgenca uporaba

Online program je razdeljen v več kategorij, vsaka kategorija pa vsebuje nekaj kratkih 2 do 15 minutnih video vsebin. Pod tem pa so tudi predloge, ki si jih lahko prenesete na svoj računalnik in jih po naših navodilih prilagodite svojemu podjetju ter jih nato uporabite. Zadnja kategorija v programu je Povzetek in akcijski plan, kjer vam na kratko povzamemo, kaj je potrebno narediti po korakih. 

Dodatna prednost GDPR Urgence je, da smo program v mesecih naknadno še dvakrat nadgradili z odgovori na vaša najbolj pogosta vprašanja. Posneli smo torej še serijo "FAQ" (najbolj pogostih vprašanj), kjer je odvetnik Jamnikom razjasnil morebitne dodatne dileme, ki se vam bodo pojavile ob implementaciji Uredbe v vašem podjetju.

Kaj so predloge dokumentov in kaj zajemajo?

Uredba GDPR zahteva od vseh podjetij, da precej prilagodijo (in v veliko primerih tudi na novo ustvarijo) določene interne pravilnike, pogodbe s partnerji in pa politiko varovanja podatkov. Ker je to precejšen zalogaj za vsako podjetje, smo se odločili, da v okviru programa GDPR Urgenca vključimo predloge vseh dokumentov, ki jih boste potrebovali. 

Te predloge smo za vas pripravili v Word datotekah, tako da si jih boste enostavno prenesli na svoj računalnik. Seveda boste morali te datoteke tudi prilagoditi svoji specifiki in dejanskemu stanju v vašem podjetju. Smo pa v predlogah podali natančna navodila, kaj je potrebno prilagoditi in kako to narediti - kaj konkretno morate napisati v odsekih, ki so specifični za vsako podjetje.

Predloge dokumentov vam bodo prihranile veliko časa, saj vam ne bo potrebno raziskovati kaj morate imeti urejeno, niti najemati pravne pomoči za to, da to uredite.

V programu GDPR urgenca so zajete naslednje predloge/pripomočki:

  • Pravilnik o varstvu osebnih podatkov (to je obsežnejši pravilnik, ki ga mora imeti vsako podjetje)
  • Obvestilo o obdelavi in varstvu osebnih podatkov za zaposlene (interni dokument, ki ga morajo prebrati in upoštevati zaposleni)
  • Določbe o varstvu osebnih podatkov za zaposlene (so lahko sestavni del ali pa aneks k pogodbi o zaposlitvi)
  • Privolitev zaposlenega za obdelavo dodatnih osebnih podatkov (uporabili boste v primeru, da obdelujete osebne podatke zaposlenih, ki niso nujno potrebni - npr. rojstni dnevi otrok in podobno)
  • Priporočila za pripravo pravilnika o izvajanju videonadzora (za podjetja, ki izvajajo videonadzor)
  • Določbe za pogodbo (aneks) o obdelavi osebnih podatkov, ki jo imate sklenjeno z vašimi zunanjimi partnerji (npr. računovodski servis, ponudnik CRM sistema ali sistema za razpošiljanje e-pošte, ...) 
  • Soglasje za prejemanje e-poštnih sporočil za namene neposrednega trženja (kako sestaviti obrazec; kaj mora vsebovati; kako zastaviti obrazce v primeru, da potencialni stranki nekaj podarite v zameno za njene podatke - npr. e-knjigo, posebno poročilo, ...)
  • Politika varovanja osebnih podatkov (to je dokument, ki ga mora imeti vsako podjetje, ki zbira osebne podatke na spletni strani ali kako drugače - objavili ga boste na spletni strani podjetja)
  • Evidenca dejavnosti obdelave (to je vaša evidenca vseh baz osebnih podatkov, ki jih hranite v podjetju) 
Božo Dokl

"Moram priznati, da sem s prilagoditvijo na GDPR čakal do zadnjega trenutka. Bal sem se, da bo to potegnilo za seboj veliko dela in birokracije, zato sem kar odlašal. In če sem iskren, sem želel videti kaj bodo naredili veliki igralci in kakšna bo situacija na trgu glede tega. 

Vmes so deževale ponudbe raznih odvetniških pisarn, ki so bile tako grozeče, da se z njimi nisem želel ukvarjati. Pogledal sem zneske (vsi so bili 4 mestni) in sem njihova sporočila kar pobrisal. 

Z Robertom sicer sodelujem že nekaj časa in je znan po tem da naredi »trotel« navodila za totalne laike. Zato sem se odločil, da kupim GDPR Urgenco, saj je v ponudbi pisalo, da so priložene tudi predloge dokumentov, ki jih seveda moram prilagoditi svojim potrebam. Priloženi dokumenti so super, video navodila zelo jasna.  

Če povzamem: v četrtek popoldan sem naročil GDPR urgenco, v petek sem jo plačal, v soboto dopoldan sem pozorno pregledal vse video posnetke in v ponedeljek zadevo realiziral v svojem podjetju. Porabil sem neto cca. 12 ur časa in uskladil svoje podjetje z novo regulativo. Carsko. Brez Robertove urgence mi o niti v sanjah ne bi uspelo v tako kratkem času."

- Božo Dokl, podjetnik, Hiša Daril d.o.o., www.hisadaril.si  

Za katera podjetja je program GDPR Urgenca primeren (in za katera ne)?

Program GDPR Urgenca je primeren za podjetnike, ki imate pri poslovanju vsaj eno (lahko pa tudi več) od naslednjih situacij:

  • Zbirate in hranite katerekoli osebne podatke (ime, priimek, email naslov, telefon in podobno) o kupcih (ki so lahko fizične osebe ali kontaktne osebe pri pravnih osebah) - ne glede na to, če so podatki v Wordu, Excelu, katerihkoli bazah podatkov ali v CRM sistemu.
  • Obveščate svoje stranke preko e-pošte ali navadne pošte.
  • Imate pri svojem poslovanju tudi zunanje partnerje, ki jim posredujete osebne podatke strank ali vaših sodelavcev v podjetju (npr. računovodski servis, ponudnik CRM rešitev, kadrovska agencija, ponudnik za razpošiljanje e-pošte, ...)
  • Imate spletno stran podjetja, na kateri imate kakršnekoli obrazce za pridobivanje podatkov o strankah (npr. obrazec za povpraševanja, naročilo na e-novice, ...).
  • Izvajate videonadzor, fotografirate in snemate dogodke.

Torej: če imate vsaj eno od teh situacij, potem boste morali svoje poslovanje uskladiti z uredbo GDPR. In program GDPR Urgenca vas bo natančno vodil po korakih, ki jih morate narediti.

POMEMBNO: program GDPR urgenca NE zajema bolj kompleksnih napotkov, kaj morate narediti v primeru, da vaše podjetje zbira in obdeluje občutljive osebne podatke - npr. zdravstveno stanje, versko prepričanje, spolno življenje, ipd. Poleg tega tudi NE obravnava rešitev za večje e-trgovine ali podjetja, ki zbirajo ogromno podatkov o svojih strankah (npr. če imate lojalnostno kartico, s katero spremljate vse nakupe strank in podobno). Takšnih specifik GDPR Urgenca ne obravnava, saj so to kompleksne tematike, ki jih ni mogoče obdelati v online programu.

Naslednji korak...

Uredba GDPR ni hec. Danes je del našega poslovanja, če nam je prav ali ne. Tako imate v svojem podjetju glede tega 4 opcije:

  • Da ne naredite nič in nato vsak dan trepetate in skrbite, kdaj vas bo obiskal inšpektor.
  • Da se sami lotite raziskovanja in iskanja rešitev – za to boste porabili tedne ali celo mesece dela ter boste verjetno morali obiskati še nekaj dragih seminarjev. In na koncu tvegate, da boste še bolj zmedeni in ne boste vedeli, kaj sploh narediti.
  • Da najamete odvetniško pisarno, ki vam to pomaga urediti in vas bo to stalo vsaj nekaj tisoč EUR.
  • Četrta možnost pa je, da greste skozi online tečaj GDPR Urgenca, kjer vas bomo prijeli za roko in vodili korak za korakom. Poleg tega vam bomo priskrbeli še vse potrebne pripomočke in predloge, ki bodo naredili celoten proces izjemno enostaven in hiter. Pa še veliko denarja boste prihranili. 


Cena programa

Cena programa je 397 EUR + DDV.

Naročite program GDPR Urgenca že zdaj s klikom na gumb spodaj!

Da, potrebujem URGENTNO rešitev. Želim naročiti GDPR Urgenco!

O Matiji Jamniku

Matija Jamnik je odvetnik in je znan kot eden od največjih strokovnjakov za GDPR pri nas.

Ukvarja se predvsem s statusnim, pogodbenim in informacijskim pravom, pravom intelektualne lastnine in izvršilnim pravom. Njegova znanja so neprecenljiva predvsem na področju varovanja osebnih podatkov, spletnega poslovanja in komuniciranja, IT pogodb ter avtorskega prava. 

Kot pravi, ga najbolj veseli, če stranki lahko pokaže, da je pravna urejenost poslovanja konkurenčna prednost. 

Kot strokovnjak je aktiven tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Sodeloval je že z IQPC, ICT Slovenia, GZS in drugimi. Je član vseevropske iniciative Cloud Privacy Check, ki se ukvarja z varstvom podatkov pri storitvah v oblaku. Kot strokovnjak je predaval tudi na Mednarodni konferenci o umetni inteligenci in pravu v Bologni. 

O Robertu Rolihu

Robert Rolih je podjetnik, bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona.  

Svoje prvo podjetje je ustanovil iz ničle v študentski sobi, ko je bil star 23 let. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki.  

Robert redno predava na zahtevnih zahodnih trgih in sodeluje z največjimi organizatorji dogodkov v posameznih državah.  

Njegova knjiga The Million Dollar Decision, ki je izšla v ZDA marca 2017, je takoj postala “Amazon bestseller” in “Amazon Hot New Release”. 

Zaradi edinstvenih znanj in pristopov, ki jih deli s svojimi strankami, je bil povabljen tudi na ameriško Newsmax TV.  

O Sari Brezigar

Dr. Sara Brezigar je strokovnjakinja s področja strateškega upravljanja s človeškimi viri, ki uspešnim podjetnikom in upravam pomaga zastaviti sisteme nagrajevanja in izboljšati vodstvene pristope.

Magistrirala je na London School of Economics, ki je vrhunska evropska ustanova na področju upravljanja s človeškimi viri in sodelovala pri svetovalnih projektih za številna slovenska in tuja podjetja. Je soustanoviteljica Akademije Panta Rei, spletnega portala za poslovna znanja Business Titans in predavateljica na programu Izobraževanje odraslih in razvoj kariere na Univerzi na Primorskem (PEF).

Sara se redno pojavlja v medijih (RTV Slovenija, 24ur.com, Svet Kapitala, Delo, ...). Za coaching in strateško svetovanje jo najemajo predvsem podjetniki, ki bi radi naredili večje spremembe pri kadrovskih strategijah, vodstvenih pristopih in pa pri sistemu nagrajevanja zaposlenih. Znana je po svoji izjemni sposobnosti zaznavanja bodočih problemov, ki jih prinesejo današnje odločitve.

Delite to stran:

Share on Google+Share on LinkedIn

Akademija Panta Rei - Top svetovna znanja za vaš uspeh. Doslej smo za vas organizirali seminarje z nekaterimi najbolj znanimi poslovnimi avtoritetami na svetu, kot so Brian Tracy, Daniel Priestley, Andy Harrington, Geoff Burch, Derek Arden, Robert G. Allen in drugi. Na naših izobraževanjih smo pomagali do večjih uspehov že 30.000+ različnim osebam. 

© 2023 Akademija Panta Rei, Uspeh d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana| Pravno obvestilo in pogoji poslovanja | Politika varstva osebnih podatkov