Zaključek prodaje

Ljubljana, 18. oktober 2017

Kako uspešno zaključiti prodajo?

Imate kot rezultat prodajnih razgovorov pogosto zapisano: "Stranka zelo zainteresirana", nakupa pa ni in ni?  

Se zavedate, da v današnjem času šteje le zaključena prodaja?

Potem se nam pridružite na delavnici, kjer boste spoznali, kako pri prodajnih razgovorih prodajo resnično zaključiti in priti do DA.  

Največji problem prodajalcev je ...  

Ali se vam in drugim prodajalcem v vašem podjetju pogosto dogaja, da izpeljete odličen prodajni sestanek, imate zelo zainteresirano stranko, nato pa nakupa ni in ni?  

Niste sami. To je največji problem večine prodajalcev. Vse naredite odlično, vendar se na koncu, ko je potrebno prodajo zaključiti, preprosto ne zgodi tisti magični DA. In to vas žre iz dneva v dan - od zelo zainteresiranih strank se res ne da živeti.  

Kaj storiti? Ali je sploh mogoče kaj storiti? Odgovor je DA!  

Na delavnici Kako uspešno zaključiti prodajo boste dobili ta odgovor na pladnju. Servirali pa vam ga bomo na tako praktičen in sistematičen način, da boste že naslednji dan vse pristope in metode iz nje lahko uporabili.

»Delavnice sem se udeležil, ker sem bil mnenja, da sem v zaključevanju prodaje najbolj šibek. Danes sem tudi ugotovil, kaj delam narobe in definitivno začnem to spreminjati. Veliko pomoč sem dobil v različnih tehnikah zaključevanja poslov. Z nekaj od teh sem se lahko tudi poistovetil, zato sem mnenja, da je delavnica zelo koristna. Prijava je bila zelo pravilna in na mestu! Definitivno vas bom predlagal tudi prijateljem in drugim.«  

Franjo Cvikl, ZAVAS d.o.o. 

»Ker nisem šolan prodajnik, ampak sem se tega priučila skozi prakso, situacije in potrebe, me je zanimalo česa sama v procesu »Learning by doing« še nisem spoznala. Predvsem sem ozavestila razliko med direktno, aktivno prodajo in prodajo, ki je rezultat povpraševanja s strani potencialne stranke. Spoznala sem nekaj tehnik, ki sem jih prej uporabljala intuitivno in jih nisem izkoriščala v polnem potencialu. Odslej bo to lažje! Hvala!«  

Mojca Hergouth Koletič, direktorica Mint House International, d.o.o.  

»Skozi delavnico sem obnovil nekatere prodajne tehnike in izvedel veliko koristnih nasvetov glede zaključka prodaje. Najbolj so mi bili pomembni nasveti oziroma vprašanja, ki jih postavimo ob zaključku prodaje. Izobraževanje se je po moji oceni izkazalo za dobro odločitev in jo bom priporočal naprej.«  

Marko Maslakovič, GLS d.o.o.

»Največja korist izobraževanja je v tem, da bom več časa v praksi posvečal bolj pomembnim situacijam, npr. med prodajnim procesom bom bolj aktivno poslušal. Cenim pristop vodje delavnice, ker ni populističen (ameriški) in ne pretirava z olepševanjem – na delavnici je prisotna dokaj realna situacija.«  

Daniel Petrovič, Biokorp d.o.o.

Kaj boste izvedeli – program delavnice (od 9.00 do 13.00)

1. Predpogoji za zaključek prodaje

  • Kateri predpogoji morajo biti izpolnjeni, da sploh lahko zaključite prodajo? 
  • Največja napaka prodajalcev pred zaključkom prodaje.  
  • Magična formula prodajnega procesa najuspešnejših prodajalcev.


2. Najboljše tehnike na svetu za zaključek prodaje

  • Spoznajte 7 najboljših tehnik za zaključek prodaje in se odločite, katere od njih boste uporabili sami. Vsako tehniko boste spoznali do obisti!


3. Naj vas "Moram še premisliti" ne ustavi

  • Kaj natančno storiti, če stranka reče, da mora še premisliti? 
  • Kaj storiti, ko imate na drugi strani mize več odločevalcev? 
  • Kako neuspešno prodajo spremeniti v uspešno s pomočjo tehnike "Samo še nekaj, preden grem …".

4. Kako zaključiti prodajo pri daljših prodajnih postopkih?

  • Specifika prodajnih procesov, ki trajajo mesece ali leta. 
  • Kako ugotoviti, kdo so glavni odločevalci in kako vplivati nanje?  
  • Kako uspešno zaključiti kompleksno prodajo, ki traja dlje časa?  


Med delavnico bomo imeli še nekaj vaj v skupinah, v katerih boste naučene pristope takoj preizkusili, tako da boste svojo prodajno uspešnost lahko povečali že naslednji dan.

Posebna ugodnost

Vaša investicija za delavnico Zaključek prodaje znaša 219 EUR + DDV.

Poleg tega smo za vas pripravili tudi posebno presenečenje: vsi udeleženci prejmete kot darilo kar dva avdio programa Briana Tracya, da boste lahko svoje prodajne veščine obnaljavljali tudi po izobraževanju:  


Vrednost avdio programov je 78 EUR + DDV. Vsi udeleženci pa ju prejmete brezplačno!

Vodja delavnice

Mojca Frančeškin je samostojna svetovalka z dolgoletnimi, ne čisto vsakdanjimi prodajnimi izkušnjami v slovenskem in mednarodnem okolju. Verjame v človeka, odnose, tesen preplet trženja in prodaje ter pravšnjo mero prilagodljivosti, vztrajnosti in odločnosti. 

Bogate izkušnje globalne B2B prodaje uporablja tudi pri svetovanju lokalnim ponudnikom, ki iščejo svojo pot tudi na zahtevnem in zasičenem trgu standardnih dobrin. 

Kot predavateljica navduši s strokovnostjo, primorsko toplino, široko paleto praktičnih primerov in vašim izzivom prilagojenih nasvetov.


Lokacija, prijava

Vaša uspešnost ni odvisna od zelo zainteresiranih strank temveč od tistih, ki kupijo. Zato ne odlašajte! Izpolnite prijavnico že zdaj in se nam pridružite na delavnici.

Termin: 18. 10. 2017, od 9.00 do 13.00.

Lokacija: Gospodarsko razstavišče, Ljubljana.

Cena vključuje udeležbo na izobraževanju, gradiva, vodo in prigrizek med odmorom. 

Pridružite se nam torej na tej delavnici in izboljšajte svoje prodajne rezultate: investicija v izobraževanje se vam bo povrnila že pri naslednji prodaji, ki se ne bo zaključila z "Moram še premisliti" temveč z nakupom.

*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik iz seminarja so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu.